Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007
Πείτε με χαζή, αλλά έπαψα να καταλαβαίνω πότε δύο άτομα είναι φίλοι. (!) Ίσως να μην το είχα ξεκάθαρο ποτέ !! Από ποιο ακριβώς σημείο και μετά μετατρέπεται ο γνωστός σου σε φίλο; Μέχρι τώρα προσδιόριζα (και το κάνω ακόμη) τους φίλου μου από την αβίαστη ανάγκη να κάνω παρέα μαζί τους. Όποτε ένιωθα για πρώτη φορά ότι μου λείπει η συντροφιά ενός ατόμου, ήξερα ότι πλέον αυτό το άτομο μπορούσα να το θεωρώ φίλο μου. Και φυσικά η φιλία δεν μένει εκεί, εξελίσεται, όμως αυτό που με αποσχολεί τη δεδομένη στιγμή είναι η μετάβαση από την μια κατηγορία (γνωστού) στην άλλη (φίλου). Μήπως τα πράγματα έχουν αλλάξει; Βιαζόμαστε μου φαίνεται να αποκαλέσουμε κάποιον φίλο μας.

3 σχόλια:

Kostas2112

Οι φίλοι φαίνονται μόνο στα δύσκολα..δυστυχώς.Μέχρι τότε μπορούμε απλά να ελπίζουμε..και να ονειρευόμαστε..δυστυχώς.:)
Καλή σου μέρα Μάγδα
Κώστας
Υ.Γ:Το Eight miles high μου άρεσε πολύ,να το δεις!Τσαο

olothimistos

η φιλία είναι τόσο πολύπλοκη όσο όλες οι άλλες έννοιες..ο καθένας της δίνει το νόημα που θέλει στην τελική...φίλοι?

Jay C

Η φιλια ειναι κατι γενικο, ισως να φαινετε αν καποιος ειναι φιλος σου στα δυσκολα αλλα και παλι αμφιβαλω γιαυτο. Ειναι πολυ απλοικο να κρινεις κατι με το αν καποιος σου σταθει σε δυσκολη περιοδο της ζωης σου, γιατι καλως η κακως η εποχη που ζουμε ειναι τοσο πολυπλοκη και τοσο καχηποπτη και γεματη κακια που μονο ο χρονος μιλαει αλιθηνα.

ps. τα ορθογραφικα μου αγνοισε τα =)

 
Art Beat and the Universe. ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates